"תוך 5 דקות": טכנולוגיה ייחודית תתקן את בורות כבישי אריאל

אבי יעקב 1 Comment on "תוך 5 דקות": טכנולוגיה ייחודית תתקן את בורות כבישי אריאל

בשורה מצוינת לנהגי העיר אריאל שבשומרון, החל משבוע הבא כל מפגעי הכביש השונים מסוג של סדקים, בורות וכו', יטופלו באמצעות טכנולוגיה חדשנית | הפיתרון הגאוני מאתר ר את הבורות בכביש בתוך שעתיים וממלא אותם בתוך כחמש דקות

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחד המפגעים המציקים ביותר לציבור הנהגים הם בורות שנוצרים בכבישים במהלך הזמן. אגף השפ"ע בעיריית אריאל התקשר עם חברת ר.ג.א בע"מ (RGA ROADS), המתמחה בין היתר גם בפתרונות טכנולוגיים לאיתור מפגעי בורות בכביש באמצעות ביצוע סקר ומיפוי מיידי ולאחר מכן מתן שירות לתיקון של הבורות באמצעות טכנולוגיה של "הזרקת אספלט" באופן נקודתי על פי צורך.

המיפוי התבצע באמצעות רכב עליו מותקנת מצלמה מיוחדת, אשר מזהה אוטומטית מפגעים שונים בהתאם לרזולוציה שנקבעת מראש. במקרה הזה החיפוש הוגדר עבור בורות בכביש ולאחר כשעתיים מסיום הסקר המערכת הנפיקה דוח הכולל את כל הבורות שנמצאו בכבישי אריאל.

בהתאם לדוח מפורט של כל מפגעי הבורות בכביש שנמצאו, תחל העירייה כבר בבוקר יום ב' הקרוב בעבודות למילוי וכיסוי הבורות שהתגלו באמצעות הזרקת אספלט חם שעתידות להמשך לאורך השבועיים הקרובים, כאשר הבורות עליהם יבוצעו העבודות הראשונות, הם אלה אשר הוגדרו כגדולים ומסכנים כלי רכב ונהגים.

התיקון מתבצע על ידי משאית המגיעה לכל נקודה ונקודה, המערכת המשוכללת המורכבת על משאית, מאפשרת לבצע את התיקון בצורה מקומית ומהירה מבלי לחתוך את הכביש, בזמן הממוצע למילוי בור של כ-5 דק', כך דבר המאפשר הפרעה מינימאלית ופתיחה כמעט מידית לתנועה.

מהעירייה נמסר: "אנו מודים לתושבים על הסבלנות וממשיכים לפעול במרץ על מנת להפוך את כבישי אריאל לנעימים ובטוחים יותר לנסיעה".



1 תגובות

מיין תגובות